Núria Moré. CATALANA OCCIDENT

Núria Moré, directora de l’oficina d’assegurances de Catalana Occident de Sant Just

La nostra oficina és exclusivament d’assegurances de la companyia Catalana Occident, i nosaltres fem tot tipus d’assegurances, tant assegurances personals com de vida, estalvi, salut, llar, vehicles, protecció jurídica, viatges..., com d’empreses, de comunitats de propietaris, responsabilitats civils professionals. Tot allò que es pugui assegurar, nosaltres estudiem la millor manera de fer-ho i presentem projectes a mida del nostre client.

Com et defineixes?
Em considero una persona oberta, que m’agrada escoltar i empatitzar amb la gent. M’agrada molt la meva feina i això crec que ho transmeto als meus companys i clients.

Quan va començar la teva aventura professional?
Jo sóc administradora de finques i Api, i quan treballava a una administració de finques vaig conèixer a l’agent que tenia l’oficina de Sant Just, i després de bastants anys de conèixer-nos ell es volia jubilar i em va proposar que em quedés el seu negoci, i així ho vam fer, ens vam associar fins que fa un parell d’anys em vaig quedar amb la societat i sóc l’agent titular de l’oficina.

Per què vas escollir aquest tipus de negoci/professió?
Vaig estudiar la carrera d’estudis immobiliaris i de la construcció a la Universitat de Barcelona, i vaig fer un màster en el mateix sentit. Com que el sector de l’administració de finques m’agradava molt i, en el fons, les assegurances hi estan molt relacionades;  amb tota la formació específica que vaig fer i que continuo fent, juntament amb el que ja coneixia del sector i que m’agradava, vaig pensar que era una bona oportunitat per tenir el meu negoci, i em vaig arriscar al canvi

Què vols transmetre als teus clients?Què diferencia els teus productes/serveis d’altres?
Als meus clients els vull transmetre transparència. Considero que en les assegurances, és molt important la transparència i la confiança, així com un bon assessorament. Doncs, nosaltres fem molts estalvis per la jubilació i fem anàlisis de necessitats pels autònoms, si no som clars, transparents i confien en nosaltres no estem fent bé la nostra feina. Estem assegurant llars, que és el be més preuat que moltes vegades té una família, i que amb un sinistre es pot perdre tot, pel que s’ha de fer bé, complint les necessitats dels nostres clientes però amb un bon assessorament.

Quin sistema de venda o promoció utilitzes? Botiga física, online, xarxes socials?
Tenim l’oficina a la Plaça Campreciós, a prop de l’ajuntament. Considero que tenir un despatx físic, dóna tranquil·litat als nostres clients, perquè si tenen qualsevol dubte o sinistre ens poden venir a veure, trucar o enviar un mail, i sempre se sentiran recolzats i saben que poden parlar directament amb nosaltres, no han de trucar a un 902..... El tracte personalitzat és un valor afegit que podem oferir als nostres clients. 
La venda està molt bé, però el servei també és molt important, i nosaltres creiem que fer un seguiment dels sinistres dels nostres clients, els hi dóna una tranquil·litat i un coneixement de l’estat del seu sinistre en cada moment.

El fet de ser dona és un avantatge o un fre per al teu negoci?
No crec que sigui cap avantatge ni cap fre, el fet de ser dona no crec que influeixi en la decisió dels clients en contractar una assegurança o no fer-ho.

Hi ha alguna cosa que faries diferent si tornessis a començar?
Estic molt contenta de com ha anat tot, pel que no faria res diferent.

De quina fita/objectiu estàs més orgullosa?
De les recomanacions. Estic molt contenta i orgullosa de que els meus clients em recomanin a familiars i amics, ja que això vol dir que estan contents amb els nostres serveis. 

Com et veus professionalment i personalment d’aquí a uns  anys?
Professionalment em veig al despatx amb més treballadors al meu càrrec, i personalment em veig compaginant la família i la feina com fins ara, per tant, feliç de fer el que faig. 

Quin consell donaries a altres dones que encara no s’han decidit a emprendre el seu propi negoci?
Jo els diria que facin un estudi de viabilitat per veure les possibilitats que té el seu negoci ja que, a la vida, tot té un risc, i que, si els fa il·lusió i s’ho han estudiat bé, val la pena provar-ho, doncs segur que els anirà bé.

I per últim, què t’aporta pertànyer a una associació com Dona i Empresa?
M’ha aportat conèixer a unes dones fantàstiques i tenir una bona relació comercial amb les companyes, així com integrar-me a les activitats del poble. Tot coses positives.

Núria Moré