Com implementar un màrqueting d'influencers

Iniciem les accions formatives per a empreses per al segon semestre de l'any. Esperem que siguin del vostre interés.

Per participar només heu de fer la inscripció i pocs dies abans de la impartició s'enviarà enllaç per accedir a la sala de formació.

Objectiu

  • Entendre el rol dels influencers sobre l’opinió pública i la política.
  • Identificar el tipus d'influencers.
  • Establir estratègies efectives de gestió i relació.
  • Continguts

Sessió 1:

  • Què és el Branded Content i com fer-ho correctament. Evitar els errors comuns.
  • Què és un influencer: Els influencers d'avui són els crítics-experts del passat. Tipus de influencers.
  • Detectar i classificar els influencers. Crea un sistema d'indicadors de seguiment.

Sessió 2:

  • Definir la campanya que farem i quins influencers seleccionem. Pas a pas de la planificació de la campanya.
  • Entrar en contacte amb l'influencer. Canals, to i proposta.
  • Claus per mesurar l'èxit de la campanya.
  • Bones i males pràctiques dels influencers. On no cal ficar-se.

Destinataris: Persones gerents, propietàries de pimes, responsables de màrqueting, i comercials.

No t'ho pots perdre, participa-hi!

Inscripció

Data: 16 i 18 de setembre de 2020
Horari: de 10:00 a 14:00 h
Modalitat: on line