Vols participar-hi? Nova campanya de comerç, serveis i restauració local

Benvolgudes,

Des de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Just i amb la participació activa del Grup Impulsor de comerç, serveis i restauració local s’ha dissenyat una nova campanya comercial que recuperarà l’eslògan post-Covid “Sense anar més lluny”.

Aquesta nova campanya té els següents objectius:

  1. Visibilitzar el comerç, serveis i restauració local
  2. Promoure el comerç, serveis i restauració local
  3. Identificar els diversos eixos comercials del municipi
  4. Reforçar la venta de proximitat i el petit comerç

En relació al tercer objectiu, s’han definit 6 eixos comercials ubicats en el municipi que aglutinen activitat comercial, de serveis i/o de restauració local. Cada eix comercial sempre s’identificarà amb un nom i amb un color que apareixerà en els diversos elements publicitaris de la campanya.

Us presentem breument les diverses propostes d’acció que tindrà aquesta campanya per convidar-vos a formar-ne part i a participar-hi activament: accions publicitàries, marxandatge i activitats de dinamització al carrer.

A) ACCIONS PUBLICITÀRIES A LA VIA PÚBLICA:

  • Disseny d’una imatge general per a la campanya: “Sense anar més lluny. Descobreix els 6 eixos comercials de Sant Just”
  • Lones, cartelleria, pancartes, ... (a la via pública, equipaments municipals i comerços adherits a la campanya).
  • Plataformes de difusió: Butlletí municipal; Ràdio Desvern; XXSS; Pàgines web oficials... / Plataformes de les Associacions de comerç i dels propis establiments.
  • Eslògan “Sense anar més lluny” pintat a la vorera davant la porta dels establiments que formin part de la campanya. A pintar del color representatiu de l’eix al qual pertanyi l’establiment. El cost de la pintura i de la producció de la plantilla van a càrrec de l’Ajuntament. Cada establiment s’haurà de pintar el seu eslògan (aquesta tasca pot treballar-se a nivell d’associacions, de manera col·laborativa o individual contractant un servei de pintor o fer-s’ho un/a mateix/a).

B) MARXANDATGE

  • L’Ajuntament assumeix el cost i la producció de bosses de tela (cotó), tipus tote bag, amb el disseny de la imatge de la campanya.
  • Aquestes bosses aniran adreçades a la ciutadania.

C) ACTIVITATS A PEU DE CARRER

  • Objectiu: Que passin coses al carrer i atraure ala ciutadania per apropar-la al comerç.
  • Quan? Divendres tarda o en cap de setmana, en horari comercial. Previsió de calendari: 2 presentacions d’eix al setembre / 2 a l’octubre / 2 al novembre.
  • Què. Festa de presentació de cada eix - Ajuntament: l'Ajuntament es farà càrrec d'una activitat de dinamització (actuació itinerant), una per a cada eix-zona comercial. Serà una activitat que interpel·li a la ciutadania i ela faci entrar als establiments.
  • Què. Festa de presentació de cada eix - establiments participants: com a establiments, podeu desenvolupar diverses activitats de dinamització per a donar vida i contingut a la "festivitat" del vostre eix: tallers o activitats, campanya de descomptes, premis, sorteig, etc. Caldrà mínim 1 persona representant de l’eix que coordini la “festivitat”.

L’Ajuntament pot cedir gratuïtament 1 carpa (3x3 metres) per cada “festivitat” d’eix, a petició dels establiments participants per si aquests en volen fer ús com a punt d’informació de l’eix comercial, per fer alguna activitat, taller, etc.

Animeu-vos a participar i a formar part d’aquesta campanya!

Si vols pintar-te l’eslògan de la campanya davant el teu establiment, i si vols participar activament en l’organització de la festivitat de presentació del teu eix comercial, apunta’t aquí.

Tindreu actiu el formulari fins el dimarts 10 de juny, a les 23:55h.

Salutacions,
Antoni Collantes, regidor de Comerç i Turisme.
Ajuntament de Sant Just Desvern.